Blogger Widgets

Sunday, October 17, 2010

U.N.D.E.R.S.T.A.N.D

Behind the word UNDERSTAND..i know now i understand better than yesterday...
i know who i am..and what i doing... so what.. don't judge me if u dint know me... FOR that i  just understand..


UNDERSTAND VS FAHAM..

aku tau la siapa aku kan...completely i know okk... ndak pyh mau kc ingat aku dgn kata2 ko thu... its pointless ok..
tolong la faham... aku bukan utk ko.. dan ko bkn dtakdir kan tuk aku...aku xbole lawan perasaan ni.. if i dont love u.. then dont force be to be in love with u...semua thu kan menjadi lakonan semata2..
.ok fine klu pun ko mau ksi main perasaan org len.. tolonglaa jgn gunaa aku tuk semua thu k.. its uselessss.... memburukkan keadaan lg adalaa.. nti aku juga yg TERSEPIT d tgh2 kan.. adeiii... tlg jgn jadikan aku mgsa keadaan...


i HATE guys (ndak kirala lelaki tau pompuan) yg suka mainkan perasaan org lain... dorg xda perasaan ka thu smpai bole mainkan perasaan org lain..cubala klu dorg yang di permainkan...hati SAKIT kali thu kan.. ndak tau laa org sekarang ni.. HATI DAN PERASAAN ni bagi dorg 1 permainan kali...there is no word SETIA sda d dunia ni..aduiii... klu ada pun 1 dalam 1juta.... tpi aku really2 respect laa org yg bole mainkan hati org lain.. dia hebat..sgt2 hebat smpai bole bg award lg sma dia...btw.. org yg mcm ni selalunya mmg dah XDA HATI DAN PERASAAN......HATI DIA KERAS MCM BATUU....ish2... nauzubilaa..smoga ALLAH S.W.T memberi petunjuk kepadanya...jeng2.. kpd sapa2 yg terasa...lalala....

No comments:

Post a Comment

Blogger Templates
Ampersands & angle brackets need to be encoded.

My sepatukaca