Blogger Widgets

Sunday, January 15, 2012

di suatu Petang

Heyy u uolzz...
Slmt Soreh ya anak2 smua.....lol x abs2 bajet c bunga cinta lestari kn ko ni tukang tulis...
umpmanya jauh panggang dari api ok...jauh berbezaa sama skali..haha..
aku bru blik dri cafe nii.. p beli mknan tuk mlm.. menu mlm ni nasi goreng ikan masin+telur dadar.. eh.. x kluar mkn ker mlm ni cik dyg??... curious la pla.. mmm x kot.. pening kepala la dow...nk demam sudaa.. ni msti sbb smlm main hujan dgn bebudak 3 org tu kn smlm.. ish3... apa laa.. tulaa mama dah ckp jgn main hujan.. asal degil sgt ni..(nada mara)..=/..ah2.. mama dah mara..-larrri jom...haha

***********************************************************************************

Tgh duk2 kt bawa, time tgh tunggu mkanan ciap d masak..aku pn apa lg.. memanfaatkan waktu yg ada tuk...skodeng pasangan2 couple2 yg tgh dating kt bwa tu,..haha..(most of them chinese couple)..tuu diaaa,,,hobi pelik c tukang tulis dah kmbali..aku tau la ko tu demam , jgn la smpai ada prob psy .. adui ni msti sbb suhu badan yg melampau2 mningkt ni kn... ish3...
woii xdela korg.. ni saja ja..well hobi d kala kboringan dan ke' lonely 'an melanda jiwa..uhu..
lonely ker?.. korg tgk aku lonely person ker?.. ramai je org ckp aku ni lonely..
tpii aku xrasa pn lonely.. wait.. ye ke x rasa???.. T.I.P.U laa ko ni tukang tulis...
org ckp jgn tipu diri sndiri..x baik tau...ok fine bloggie...uhu...aku dah insaf.. ni nk ckp betul pnya..
td kn time tgh skodeng2 tiba2 aku mengelamunn sndirian ntah kemana..cehh mglamun tembus smpai Paris, U.S tue...haha..
my dear bloggi nk tau x...tgh2 mgelamunn 2..aku tiba2 rasa jiwaa aku kosong.. xtau laa sejak bila pla jiwa2 aku pndai kosong nii....seriously i dont even notices about this things lately..mybe sbb aku dh lama x fikir sal hati aku kot... apa x nya asyik membusy kn diri "doing nothing kn"...ish3..
2la org bgs2 dtg nk isi hati ko, ko tolak..nti bila dah xde org nk kt ko..time tu bru pdan muka ko kann...hahaha... kejamnya bahasa..(T_T)..


bkn aku saja2 nk tolak ok.. aku cma rasa masanya blum tiba nk discuss psal hati ni..
otakk aku a.k.a CPU aku ni dah xbole nk bg kbnaran tuk hati aku ni jatuh cinta lg or get involve in whatever that they called LOVE..kesiann kan.. pity me...
bila duk termnung td.. tibe terfikir sal cinta2 org yg aku tolak sblum ni..
nd aku tnya dgn diri aku sndiri..aku ni KEJAM sgt ke?? sbb tolak cinta dorg?.
aku rasa aku ni x pndai nk bersyukur..
at least ada jga org yg syg.. tpi knpa sgtt sgtt sukar tuk aku sayang dgn seseorg tu..
pdhal org tu dah buat mcm2 tuk aku.. tpiii i just cant be just right by your side..aku xbole tipu diri sndiri kann..uhu..
knapa ek?...aku ni dah xde HATI ker?..
acu tlg bwat CT scan kt aku..nk tgk hati aku duk kt mana.. mcm rasa missing something je dlm hati nii... tpi my brain always deny it kann..Aku rasa bersalah yg tersangat2 sbb buat You, you, you... jatuh cinta dgn org yg xde HATI mcm aku ni.. i know... i hurt u too much bla aku buat kptsan mcm tu... tpi apa yg aku bole buat ...?.. watching u getting hurt more nd more bcos of me makes me terrible sorry.. i know i'm the bad person right.. "Cinta lahir dari jiwa dn xbole dipaksa2 syg".. i want you to know that..



Ya Allah,
Jika ini bukan masanya,
Jika ini belum saatnya,
Dan jika Kau tahu kami belum bersedia,
Selamatkan kami,
Jarakkan kami,
Pisahkan kami,
Agar kami jauh dari khilaf yang merosak izzah dan iffah,
Agar kami tak mengundang murka-MU,
Agar kami dapat lebih menjaga hati,
Agar hati menjadi yang diredhai ilahi.
Ya Allah,
Andai dia bukan untuk ku,
Andai dia bukan jodohku,
Maka berilah ganti yang lebih baik buatnya,
Berikanlah dia insan yang benar benar terbaik buat kehidupannya,
Insan yang benar-benar mampu memimpinnya ke syurga-Mu,
Dan bantulah aku untuk memperbaiki diriku,
Agar aku kukuh dalam mencari cinta-Mu.

nd last but not least.. "Tlg jangan jatuh cinta dgn aku buat masa ini"



asal entry kali ni bnyak emo2 ni...hahaha
myb aku ni HOMESICK kot tu laa rasa missing smacam je...rindu gn family la katakan (cover la tu)..hihi
smlm 3G dgn mama.. rindunya dorg smua kt rumah.. baru 6 month x blik dah rasa mcm ni.. nti bla dah keja 5 tahun beb duk kt sni.. mcmnala agaknya ek..uhu..kla gua chauu dlu.. nk wat asgmnt ni..bnyakk.. my dear bloggie tlg buat esamen bole x?.. malas la tu... mrajuk la klu mcm ni..haha.. kla daaaa smua... dah baca entry ni.. diam2 je jgn heboh tau,, nti i popular...kih3... p/s keyboard aku dah elok dah.. cma FN ni je xbole nk psang blik..dah tercabut..uhu..

No comments:

Post a Comment

Blogger Templates
Ampersands & angle brackets need to be encoded.

My sepatukaca