Blogger Widgets

Sunday, November 28, 2010

Tawau maRii....the BEst FLIGht EvER..

a few day lpas blik ja dri kelantan.. my parents bawa p tawau...uhuhu..
penat ow..bru ja blik kan.ndak smpat lg mau jalan p kk sma kwn2 aku trus2 d bawa jalan ke tawau ni...uhuhu..

by the way.. its a good holiday i guess..hehe.. berbaloi la konon2 drpd aku duduk d ruma...tido ja keja..haha
me and my parents going to tawau sbbb mau p lawat kakak aku d sna..hihi... smbil mau mlawat my anak buah...so excited mau jumpa sma ank buah aku,, well time dia dlahirkan pun d tawau so aku ndak dptla tgk dia... my ank buah tu nama dia Qistina nabila..but kna pangil shakira...alaaa shakira yg nyanyi lagu waka2 tuk fifa tu,,,hahahhaha... msti kmu tertnya2 kan why nama dia lain but kna pangil guna nama lain???... haaa... ni la aku mau cerita nii....nama dia kna tukar sbb dia kuat ngis,,,uhu,,tulaa kna tukar nyamanya,,,
actly mula2 my nephew ni kna paling bella..but d sbbkan dia watak bella tu..watak kuat mnangis kan..soo scara rasminya kna tukar lohh...haha..
tpi nda pa.. my nephew so cute just like her aunty loh,.,hahhaa...perasan ni...kakaka,,



MY QISTINA NABILA

on the day flight AK6159 berlepas ke tawau..hehehe,,,


wooooo.... seriusly... aku rasa dlm banyak2 flight yg aku naik kan....
flight ni la yg paling best...
mau tau kenapa paling best,,,???
sbb flight ni la aku dpt tgk gunung kinabalu sepenuhnya... i mean nampak smuala..kan slalu kena tutup ole awAN2 biru tuu...haha..
lgpn sbb flight ni terbang sama level dgn ketinggian gunung kinabalu...
so aku dpt tg puncak gunung kinabalu... hahaha,,, i think that i m so lucky that day.. sbb bkn slalu dpt tgk gunung kinabalu se clear mcm tu...

Puncak GUNUNG KINABALU


and......
for first time ni my life...
aku tgk puncak gunung kinabalu dgn mata aku sndiri...ylaa ndakkan tgk guna kaki kan..hahhaa
tpi seriously... selama ni tgk dlm gmbr ja kan..then selalu klu jalan d ranau pun..i mean lalu d tepi gunung kinabalu kan kita tgk dari bawah ja kan puncaknya,,
but... for flight that day aku btul kagum dgn kcantikan then mcm aku x prcya apa yg aku tgk tu beb...hehe...

TAWAU...??...Ada apa d sana??...hehe..

ni peta SABAH...try Cari d mana Tawau...hehe

this is Tawau...



Ni airport Tawau...gOnna be Tawau international Airport-----coming soon la...hehehe




flight to Tawau make me wondering... knpa flight aku dri Kuala Lumpur ndak nampak gunung kinabalu ar... then bru aku perasan.. rupa2 nya... flight dari KL selalunya akn terbang ke arah depan gunung kinabalu... which mean... gnung kinabalu berada d hadapan kapal terbang..so thats why laa kita ndak nmpak gunung kinabalu... but flight ke tawau akan lalu ke arah tepi gunung kinabalu.. which mean flight tu akan lalu tepi gunung kinabalu so thats why la flight ke tawau jak yg bole nampak gunung kinabalu...waaa....so lucky laaa saPA yg dpt tgk apa yg aku tgk tu... and sapa2 yg naik bas klu mau ke tawau tu... better naik flight laa... at least bole experience mcm apa yg aku cerita ni..kan..kan..kan...



bole ckp flight To Tawau is the best flight ever yg aku perna naik laa....
and i proud  to have it in my own country.... 
so lps klu mau rasa apa yg aku rasa ni.. try laa naik flight ke Tawau k....

 

No comments:

Post a Comment

Blogger Templates
Ampersands & angle brackets need to be encoded.

My sepatukaca