Blogger Widgets

Friday, December 2, 2011

CUri-CuRI Tulang..@_@


hello reader.. assalamualaikum..(dlm hati :walaikumslam).. xjwb dosa tauu..hehe..
ehekleee... bajett xjwb dosa konon.. pdhl klu ada jantan2 melayu terakhir yg bg slam kat ko time ko tgh jln kt kaki lima ko xjwb pun.. siapp bg jelingan you.. ishh.. xbaik sumbunk tau..
Ooiii SAPA YG CKP AKU SUMBUNK TU..meh cni.. meh cik nk ckp ne.. youu tak bekk layan org yg kte x kenal.. my mom said DON'T TALK TO THE STRANGER you know.. cececehh... stranger la sgt.. kite jwb la salam dia.. jwb dlm hati je.. 

lgpn klu jantan2 ko xknal yg bg slam jgn nak gatall sgt p layan.. kdg2 dorg tu saje je nk ngorat korg.. eee..xde class lgsung ngorat cara tu..klu nk ngorat dpn2 la.. jumpa parents kite trus..kn snang..hehehe.. ada ke jantan yg bergelar lelaki gentleman brani wat mcm tu.. ceh aku berani kerat kukuu bilangan lelaki yg brani buat mcm tu 0.1 : 10000000000000 lelaki..hahhaha..okey2 msti reader berkaum lelaki yg tgh bca entry ne HOTFM kan.. haha,, sorry3.. lol klu ko bkn mcm tu watpa mo Hot.. MY Grammy ckp sapa mkn cili api dia yg rsa pds kan..kui3...
  
ok entry kali ne bkn nk cita psl CILI api, cili guling or s'angkatan dgnnya.. ne psal CUri-curi Tulang.. heloo  i bkn doggiee nk curi tulang okei..haha...neh bgtau.. lama gue x post entry kn.. sgt Busy Kblkangan ne..uhu.. ari ne pn actly bnyak asgmnt yg spttnya d siapkn.. but aapa yg aku tgh buat ne??acu teka?... CURI tulang rite.. tAraaaa,,, pandainyaa adik comel smua..haha,..nti kaka bg Gula2 eks,..



apa kbr anda2 smua.. hope smuanya Sihat ye..jgn mcm saya... Sneezing all time (hate it).. running nose (meleleh kt keyboard..haha.. ).. Cough yg xtntu hala..  (rumate aku lari tkt terjngkt)..kesiannn kaann..xsuke2...tpi ssunguhnya kita kna brsyukur sbb Allah.SWT bg kita skt.. sbb bila Allah. SWT bg kta musibah or sakit thats means dia sayang kt kite.. dia nak kite iNgat kt Pencipta kite.. kan3.. btul x  ckp.. mstila btul kn.. hehe.. apa pun.. otak ku sda tepu.. no idea nak buat asgmnt..uhu.. thats why la aku melalut p blogi aku yg lama x update ne.. Berehat sbntar la katakan...hehe.. bila buat blogwalking. kboringan dan tahap ketepuaan otak pn berkurangan..haha..

okeyla gua nk caw dlu.. hehe.. nk g makan.. perutku sda berbunyiiii3..uhu.. daaa....
p/s~ cantik  x background and header baru aku..haha.. ehleee smpt lg ek.. ok daaa...bye2 smua.. Flying kiss skt..:)))

No comments:

Post a Comment

Blogger Templates
Ampersands & angle brackets need to be encoded.

My sepatukaca