Blogger Widgets

Tuesday, October 2, 2012

> Type of Guys <

Selamat petang my readers and my sepatukaca..wink2..
hows your days?..
 i hope everything is going well for u all...:))

My entry today is..type of GUYs.



Semua girls ada pendapat mngenai jenis lelaki yg mnjadi pujaan @ idaman mereka..
well same as me here.. i have my own opinion about it..

why kita perlu list out type of guy yg kita suka,..
bcause guys pun buat bnda yg sama juga gan girls..
well kadang2 list up yg dorg adalah lagi teruk dri girls..haha
sbb guys bnyk sgt pilihan..so dorg nk buat pilihan yg terbaik..
berbanding girls.
.cukup stkat guy yg dorg pilih tu bole buat dorg bahagia pun dah cukup..
and sometimes list yg dorg buat tu bole tolak ke tepi or buang kt laut..
sbb bila hati dah syg smuanya pn bole..
biarpun boys yg dorg pilih tu ala2 muka mcm mr bean..
 dorg still syg apa.. biasala kan..girls x mjadikan rupa paras sbgai ukuran cinta dorg..  
notes to boys out there.. u can capture our heart.. 
as long as u can makes us (kaum hawa ne) smile or laugh..
so dont be shy2 with us okey.. if you really loves go fight for it..

~Type of guys~

  1. understanding : .cause ak mmg seorg yg susa utk difaham...so he mesti berusaha tuk faham ak...even actly dia xphm apa pun..haha..i mean xkira la dia mau phm ak mcmna pn..as as di bole ckp.. : its okey dear..i understand you..: tu pun dah cukup bagi ak..
  2. Loving : saranghae..i love u.. i miss u.. i love u so much... i really love u.. all of this is the word that i need from you.. kalu bole hari2 ak mau dgr dia ckp mcm tu..so that i know you always love me..hihi..
  3. Always be there for me : bila ada masalah.. dia mesti slalu ada utk ak.. bgi smgat.. nasihat.. yeah.. i like nasihat from my beloved ones..and i am type of girl yg klu bole 24hour mau text..call.. and i wnt to know everything tht you do.. busy body kan ak.. mcmla bf mau lari..haha...
  4. Care about me : specially bila ak sakit..or whtever... dia mesti slalu tnjuk yg dia caring..
  5. Love me as i am : mencintai ak apa adanya... i mean cinta ak sbb siapa diri aku...bkn cinta sbb rupa,..bkn cinta sbb duit,..and bkn cinta sbb popularity..
  6. Sweet & good at joke : i like sweet things.. sweet things can capture my heart..omg..jgn sweet sgt nti i cair laa..haha..i like laugh too.. really like it.. so please fill my life with full of your laughter..
  7. Be Patient : selalu bersabar dgn perangai ak yg agak pelik ne.. and also keras kepala ak..kepala batu kan...
  8. Always show his effort :  Berusaha tuk buat ak selalu bahagia.. and i like someone that show their effort instead than just telling me..bla bla bla.. tpi xda buat apa pun..just cakap apa guna rite...
  9. Inspired me : He is someone that can always inspired me.. not showing me off..i hate showing off guys..
  10. Spontaneous : he is someone that have spontaneous character..always tunjuk siapa diri dia sbnr..xmau yg kontrol2..dei..tlgla.. i hate drama guys so much... they all FAKE..


actlly all i want to say here is..
this is why i choose to be with you instead to be with him..
plus.. my heart CHOOSE you to be in my heart..
kan My APPLE..:)

                                                                                                                                       by :


No comments:

Post a Comment

Blogger Templates
Ampersands & angle brackets need to be encoded.

My sepatukaca