Blogger Widgets

Thursday, February 3, 2011

Laporan Cuaca-------> Mission complete....haha

 
shhhhh.....dont say anything(O_o)....
-->gambar yang anda sedang lihat ialah gmbr keadaan meja cik dayang di mana keadaan cuacanya ketika ni dilaporkan ribut+taufan sedang berlaku di sekitar halaman meja belajar...
keadaan ni sering berlaku ketika cik dayang mengalami masa2 ke'busy'annya yang menyebabkan beliau banyak menghabiskan masanya menghadap asgment dan 24hours ber'dating bersama laptopnya..

hal ini telah menyebabkan suatu perkara yang ajaib telah berlaku..iaitu cik dayang telah menyedari bahawa meja belajarnya d kekerumuni oleh  dan menyebabkan beliau terpaksa tentera2 berkaki empat (a.ka.semut)melancarkan mission membersih dan mengemas meja bljarnya...persoalanya..adakah mission yang di lancarkan oleh cik dayang ini berjaya memandangkan masa dan keadaan cik dyg yang sgt2 busy kononya?...kita tunggu dan lihat hasilnya ok....

1
2
3
 jeng2.......ini lah hasil nya.... status : mission complete,....hahaha..(^_^)


~~>ramalan cuaca melaporkan.. ribut+taufan telah redah di sekitar halaman meja belajar cik dayang and keadaan telah kembali pulih seperti sediakala....alhamdulilah...hahaha

P.S aku bukannya pemalas ar...or aku bukannya tidak pndai mgemas..but sorry sgt kadang2 i have to be like that...well busy sgt la... xda masa mo kemas,,,
emmmm...msti best kan klu ada org gaji..hahaha...
by the way.... now aku free la.. asgment sda siaplaa katakan...mode saya : hepiiiiiii...nd thats why jgala  aku bka fb..post blog... and on9 24hours,,,cehhh...haha,,

~~~~> from this picture--> aku sgt mmntingkan kekemasan but besala org bujang kan.. klu x kemas pun bknnya ada husband mao mara kan..kuang3....
what we can see...emm...
->aku suka psangan teddy bear kt atas rak tu...--besday present daripada kwan aku..crdt t0 mirul..lurve it so much.. aku simpan lg ar..
->wallet---paul smith..hehe...
->makeup---mcm besalakan i am a girl-maybelline lip glos,volume express waterproof mascara,silkygirl eye shadow-perfect cover concealar loreal, garnier eye roll, IN2iT Waterproof eyliner pen-miami compact powered-tia amelia 1 set-avon eye liner-rexona women.lotion Vaseline-carrie junior-perfume COOL by silkygirl...
->my BOOK yg tebal mo mampus 2.. until now still x abs2 baca lg..haha
->contact lens remover liquid+my getah rambut..
->pen---yg bnyak sgt2..not sure la smua tu ada ink atau x..(^^,)
-> nd so on............bnyak lg la mls mo mention nti ada urg jeless..perasankan...(>-<)

neway.. i love my stuff so much...
thanks sbb nak juga baca post aku yg ntah apape ni....LOL...


3 comments:

  1. story yg sngt gud2..hhehe..not bad...hahhaha

    ReplyDelete
  2. la student nursing + usm rupanyaaa. hehe

    ReplyDelete
  3. kroolkhamsah = haha.. thanks sbb baca..^_^..

    redwed = yups.. nape?..haha

    ReplyDelete

Blogger Templates
Ampersands & angle brackets need to be encoded.

My sepatukaca