Blogger Widgets

Friday, February 4, 2011

LUCky i am..."ada Pen ajaiB"..



cute x......."YA BILANG..."...(O_o) Ish2..mmg xpndai mnilai ba kmu ni..hahhaa..

tiba2 rasa sweet giler bila ada pen ni... nak taw x aku dpt pen ni dari mana?...
ne nak citer ni.. td time aku tgh berjalan3.. tiba2 ada seorg jejaka mmg handsom giler pnya vavi... dia bg kt aku...
actly dia kesian kot tgk aku...well jalan solo2 gitu...(-_-)..dlm hati ( ehlee..cover nak takel aku la tu?)..ketuk pala cik dyg skit.. perasaan ke apa?... piii laaa.. dia nak tackle konon..??. klo ko nak tau...kat dahi ko 2 dari jauh lg dah terCOP word "im not single"...ish3.. x sedar diri btoi la budak sorg ni....ke ko nak farid kamil 2 wat announcement bg tau yg ko ni dah KAWIN plus ank empat...hahaha..shhhhh... ckp sal ank empt 2 slow2 skit...adeiiii..jatuh ke debak standard aku..mm..xda can laa nak konon2nya tackle my MR RONALDO...hahahaha,,,eh cik dyg ni suka meleret ek..ntah apepe la..aku pun xphm dah pe yg dia ckp ni...uhuu...neway citer sal pen ajaib ni yg konon2nya kna bg ole lelaki yg konon2nya handsom giler pnya vavi 2...brapa bnyak konon laa...emmm... sbnrnya itu smua hanya berlaku dlm mimpi...ntah mimpi bile pnya..aku pun dah lupaa..ni mesti sbb semut2 yg slalu serang meja study aku..ekhle..apa kaitan..sot bin bengong btul la cik dyg ni..nama je skola tinggi.. otak tara bole pakai pnya...ntah aku letak otak aku kt dlm perut kot.. bukan ape takut nti korg curik otak aku yg clever sgt ni.. mm.. besala hidup kt dunia ni susa bnyak sgt org nak jealousy dgn aku,....kuang3...opss perasan lg...

msti korg bosan kan bca entry aku yg bodo pnya pandai nii...ish3.. kesian kt korg.. mesti korg rasa pnt nak translate pe yg aku nk ckp sbnrnya kn..uhu..
ok2.. ni aku nak ckp jalan pnya lurus ni.. xda bengkok2 dah..no cona2 k...
yg sebenar-benarnya...yg truly and honestly. yg.........right,true, real, exact, veracious,veridical ,really, very, absolutely, aright, quite, in earnest,..  ambik ko google translation........kuang3.. kena lg...
OKLAA..actly ni pen cik dyg mau bg sama dia punya buah hati..cehh...pandai ya hati cik dyg ni berbuah2... nti dah masak bole minta x?..pe la aku mgarut ni... 
korg rasa comel x kalu nak bg bnda ni kt budak lelaki..?.curious...o_O



No comments:

Post a Comment

Blogger Templates
Ampersands & angle brackets need to be encoded.

My sepatukaca